jueves, 21 de junio de 2007

Raonaments





Penso i penso i no deixo de pensar
en lo que la vida en porta
en lo que sento per tu .......
tu es el meu crit de llibertat,
es la llum que me envolta
es la mirada que sento quant no et bec,
son las sensacions que experimento
quant et tinc al altre costat

torno a pensar i penso
que la vida ens dona petits moments de felicitat
aquest petits moments de glòria
que necessites per sobreviure

penso i torno a pensar
que faria jo sense tu..........
que faria sense els teus ulls
sense els teus petons
que faria sense tu...................

penso i recordo als petits moments
las teves mans buscant las meves
els teus llavis buscant els meus
la teva mirada ......... els teus ulls
el calor de las carícies
el plaer que sento quant et tinc al meu costat

penso i penso i torno a pensar.......................


No hay comentarios: